דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


Woongjin Holdings יישמה פתרון לשיפור ביצועי מערכת SAP של חברת Compuware 

מאת    [ 04/03/2012 ]

מילים במאמר: 428   [ נצפה 1858 פעמים ]

Compuware, המפתחת פתרונות לשיפור ביצועי הטכנולוגיה, הכריזה כי Woongjin Holdings הקוריאנית יישמה בהצלחה את מערכת גומז של Compuware המיועדת לסביבת  SAP, כפתרון ניהול ביצועי היישומים (APM) שלה. קומפיוור מיוצגת בישראל על
ידי חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס.

Woongjin Holdings, חברת שירותי IT מקוריאה הפועלת תחת קבוצת Woongjin, חיפשה להטמיע פתרון APM מאז תחילת 2011, כדי להגביר את ביצועי ממשק ה- SAP ERP ואיכות השירות שלה. החברה גם רצתה למקסם את יעילות העבודה על ידי מתן האפשרות לנציגי מכירות, העובדים לרוב מחוץ למשרדי החברה, להתחבר למערכת הפועלת ברמת ביצועים מובטחת. בנוסף, החברה נדרשה ליכולת לנתח את הסיבות לכשלים בביצועים ולזהות תבניות שימוש חריגות, כדי למקסם את איכות שירות ה- IT עבור ארגונים.  לאחר בחינה מלאה של פתרונות התעשייה, וונגג'ין אחזקות בחרה בפתרון Gomez for SAP.

עם ההפעלה המוצלחת של פתרון ניהול ושיפור הביצועים גומז בסביבת SAP, קבוצת ווגג'ין מחזיקה כעת ביכולת לאסוף את כל נתוני התעבורה החוצים את הרשת במהלך 24 שעות ביממה. הפתרון מספק לוונגג'ין ניטור מלא של הנתונים ,ניתוח ופרואקטיבי לגבי כשלי מערכת, ביצועים, זמינות והיקף שימוש. באמצעות תצוגה מפורטת עבור כל משימה, וונגג'ין שיפרה את איכות השירות ויכולה כעת לקבל מגוון דוחות מנקודות מבט שונות, באמצעות כלי דיווח אוטומטיים.

"מערכת ניהול הביצועים של Compuware מספקת מבט מקיף לגבי נתוני משתמשים, יישומים, פעולות, שרתים, אזורים ואיכות – עבור כל תחום שימוש", אמר סאונג קים, מנהל חטיבה בוונגג'ין. "הפתרון גם מאפשר למשתמשים שלנו לצפות במידע מפורט עבור פריטים נקודתיים, תוך אספקה של מידע בזמן אמת, יומי, שבועי וחודשי – על גבי דוח יחיד. הדבר מאפשר למשתמשים לשלוט בקלות בכל בעיית ביצועים בכל זמן נתון".

עם ההפעלה של גומז ל- SAP, וונגג'ין תרחיב את השירותים לרוחב חברות הבת, כולל את וונגג'ין קאווי ו-וונגג'ין ת'ינק ביג.

"בעוד SAP משחקת תפקיד אסטרטגי חשוב בניהול פעילות עסקית, פתרון APM המגביר את יעילות SAP הוא חיוני", אמרה  מור פארן , תחום Compuware במטריקס . "עם גומז ל- SAP, וונגג'ין אחזקות תשפר את איכות שירות ה- IT הכולל שלה עבור חברות הבת, ובסופו של דבר תספק רמת שירות ללא תחרות".

 


אודות Compuware 

Compuware, המיוצגת בישראל ע"י חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס, מסייעת למנהלי מערכות מידע למקסם את ביצועי מערכות ה- IT שלהם על מנת להיענות לצרכים עסקיים. פתרונות Compuware משקפים את חווית המשתמש בזמן אמת ,מאיצים את תהליכי הפיתוח, משפרים את האיכות של הפיתוח ואת ביצועיהן של מערכות עסקיות, תוך שהן מאפשרות למנהלי מערכות מידע לשלוט טוב יותר במערכות –ה IT ביעילות רבה יותר, בבקרה טובה יותר על התקציב ובעבודה יעילה של צוות ה- IT. בין לקוחות  Compuware בישראל: בזק ,012 Smile , בנק לאומי, בנק הפועלים, בנק דיסקונט, ישראכארד, ECI, מעבדות IBM בחיפה, Retalix, אלביט,
צה"ל, רפאל, כלל ביטוח, בזק, מזרחי טפחות , הבינלאומי ועוד.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב